reede, 16. juuni 2006

Suva sokid internetist

Ma ei tea paljud on internetist sokke ostnud? Well, mina nüüd olen. Esmaspäeval tellisin, maksin raha ja just tõi BizPak'i mees mulle sokipaki uksetaha. Mulle nimelt üldjuhul tavalises poes ei kiputa sokke müüma ning Suva sokivabrik on teinud mugava internetipoe kus nad müüvad ka mulle 31-32cm pikkuse jalaosaga sokke. Hind on sama mis tavalises poes ning minu jaoks on eelis see, et ma ei pea ringi tuulama ja otsima millises poes mulle jalga sobivaid sokke on saada, sest üldjuhul piirneb poe valik kuni 45-46 jalale toodetud sokkidega.


Tehnikat täis sokid. Järgmises mudelis juba sisseehitatud wi-fi vastuvõtja.
Kiirus: X-Static hävitab 99,9 % baktereid kiiremini, kui ühe tunniga (enamus antimikroobsetest toodetest ei ole niisugust resultaati näidanud isegi 48 tunniga ).
Katalisaatori omadused: mida soojem ja niiskem on bakterite arengut soodustav keskkond, seda effektiivsemalt toimib X-Staticu omadus baktereid hävitada.
Ohutu ja naturaalne: X-Static on tehtud puhtast hõbedast - naturaalsest looduselemendist, ei sisalda kahjulikke keemilisi elemente ja ei ole mürgine. Hõbe on inimorganismile üks ohutumatudest ja soodsamatest elementidest.
Püsiv: X-Static ei ole tavaline kangapinna töötlemine, vaid hõbe ühendub kõvasti polümeeriga ja muutub füüsiliseks kangaosaks. X-Static on püsiv ja selle toime ei vähene aja jooksul. Katsetustel on X-Static kontrollitud 250 pesemisega, mille järel selle antimikroobsete toimete vähenemist ei täheldatud.


Viide: Suva sokivabriku E-pood

2 kommentaari:

Ki ütles ...

mm, kui ma nüüd õigesti mäletan, on õige sõna siiski 'katalüsaator'.

'katalisaator' tundub olevat kuidgi slaavi mõjutustega tõlkeviga.

Oliver ütles ...

Täitsa võib olla, sest ega ma väga ei süvenenud kui ma Suva kodulehelt natukene copy&paste tegin, et anda aimu nende katalüseeritud tehnoloogilistest sokkidest.