teisipäev, 6. juuni 2006

Ubuntu + Xgl + Compiz

Viimased kolm õhtut on mul sisustanud kuni poole ööni uus edev Mac-look-a-like akendejoonistamise mootor Xgl ning vahvad Compize aknaliigutamise pluginad. Sisustanud sellesmõttes, et ei mina ole neid veel tööle saanud. Küll mul on mingid endpoint errorid ja framebuffer errorid ja mis kõik errorid veel, ehk X on päris tõrges omale uusi ATI draivereid ning Xgl mootorit omaks võtma. Internetis kirjutavad, et minimaalselt peab olema vähemalt ATI Radeon 9600 kaart, kuid mul kahjuks läpparis päris nii head võtta pole ja siis üks paras petmine ja nipitamine käib, et asi eluvaimu sisse võtaks. Seni veel tulutult. Kui see kunagi peaks tööle hakkama, siis effekt ja tulemus peaks alljärgnev olema. Minuarust päris edev. Akendeliigutamises teeb vast Vistalegi silmad ette.


Viide: Xgl introduction

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Get a Mac! :-)

Oliver ütles ...

See Mac on ju mingi rikkurite värk. 18tuh aparaadi eest millega saab e-maile lugeda ja muusikat kuulata. Ja niipalju mul ka feimi ja respecti vaja ei ole, et ma peaks Maci vaid sellepärast ostma, et sellega trendikates kohvikutes traadita levialas poosetamas käia. Mac on lihtsalt hetkel natukene ülehinnatud. Nagu pronksi tänava juuksurisalong. Hinda on rohkem kui sisu selle eest saab.