kolmapäev, 26. juuli 2006

Kits ründas

Kui üldse miski märkimist väärtiks, siis võibolla see, et ma oleks eile alla aetud saanud kitse poolt. See ei olnud üldse nii nagu mõned nädalad tagasi kus kits mu eest 10+ meetri kauguselt läbi silkas.
Seekord oli palju erutavam kogemus ja see kits oli tõsiselt suuur. Seekord oli vahemaa vast <5 meetrit ja mul oli mulje nagu ta oleks tahtnud meelega mind rünnata ja otsa hüpata/joosta, sest mis häda tal muidu must nii lähedalt mööduda oli. Ma olin rattaga, >28km/h ja ma ei jõudnud reageeridagi. Pidurdasin alles siis kui kits oli just mu eest läbi hüpanud.
Ma kujutan ette, et kui meie teed oleks ristunud füüsilise kokkupuute näol, siis oleks vist mina kannataja pool rohkem olnud. Ma küll ei tea palju kitsed kaaluvad aga see oli/tundus mingi eriliselt kolakas.

Kui ma oleks eelnevast kurvist näiteks 0.2 sekundit kiiremini tulnud, kas me oleks siis kokku põrganud?

Teravaid elamusi igaks päevaks.

Viide: Harku-Nõmme-Mustamäe rekreatiivala
Viide: Metskits kaerapõllus, Roebuck in Oat field, Capreolus capreolus

Kommentaare ei ole: