reede, 7. juuli 2006

M: Jalgrattasärk

Järgneb kommertsteadaanne:

Müüa täiesti uus ja kordagi kasutamata rahvusvärvides jalgrattasärk. Nimelt mul ei mahu enam riided kappi ära ja kapis on ees üks jalgrattasärk, mis mulle on natukene suur ega pole siiani seetõttu kasutust leidnud. Ma olen natukene kogenud seda kui keeruline on poest tiba suurematel inimestel riideid osta. Alati on järel vaid L,M või S suurused. Ise olen umbes 195 pikk ja 95 raske ning antud rattasärk ootaks end kandma natukene tugevama kehaehitusega selli. Särgile endale on mõõduks sisse kirjutatud XL, kuid minu keha jaoks on ta natuke liialt eXtra Large.
Seljapeal on nagu ikka jalgrattasärkidel, kolm eraldi väikest taskut. Lisaks ka veel tasku külgmistel äärtel helkurribad. Väga abiks sinu turvalisusele tänu autojuhtidele, kes sind paremini näevad, kui juhtud õhtul pikemaks trenni jääma.
Kevadel omale poest rattasärki otsides jõudsin välja sinnamaale, et alla 400 krooni polnud üldse midagi võtta ja sellised vähe paremate hinnad läksid tuhande kanti välja.

Pildid tootest:
M: Jalgrattasärk eest
M: Jalgrattasärk seljatagant

Hind võiks olla 300 krooni.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

olen kogenud seda kui raske on tiba siredakehalisematel inimestel riideid osta. alati on järel L, XL..., XXXXXXXXXXXL suurused :))