laupäev, 8. juuli 2006

Notepad .LOG

Ma kasutan oma arvuti töölaual (Desktop) mitmeid erinevaid tavalisi notepadi tekstifaile, selleks et vahepeal märkmeid teha või siis lihtsalt Copy&Paste puhvrina, et hiljem saaks kiirelt teemkohasest tekstifailist märkmed kätte. On ka miskid Sticky Notes widgetid olemas, aga ma pole neid veel harjunud kasutama.
Igakord kui ma tekstifaili midagi juurde lisan, siis olen ka kuupäeva ja kellaaja rea ette pannud, et teaksin millal see info oli oluline.

Tuleb välja, et selline võimalus on Notepadis täiesti olemas, et igakord kui sa faili uuesti avad, siis pannakse kõige viimasele reale kuupäev ja kellaaeg ning saad kohe mugavalt sealt edasi märkmeid kirjutama asuda. Täpselt see mida ma siiani käsitsi teinud olen. Väike Microsofti salanipp jällegi mida ma varem ei teadnud.

Lühidalt, asi käib nii.
- Ava uus Notepadi dokument.
- Kirjuta sinna sisse esimesele reale sõna .LOG ning vajuta enterit.
- Salvesta fail, ning ava uuesti. Peale faili avamist tekib faili viimasele reale avamise kuupäev ja kellaaeg.

Viide: How to Use Notepad to Create a Log File

Kommentaare ei ole: