neljapäev, 13. juuli 2006

Steve Jobs'i kolm lugu

Tõeliselt liigutav ja inspireeriv lugu koolilõpetajatele. Üks parimaid koolilõpukõnesid mida ma siiani kuulnud olen. Steve Jobs räägib seda küll ülikooli lõpetajatele, kuid ma leian, et see oleks väga paslik ka keskkooli lõpetajatele kuulata.
Kahest viimasest loost mõlemad said mulle mulle tuttavaks just peale keskkooli. Ma võtsin aasta vabaks ja läksin puhkusele, sõjaväkke. Sellest aastast piisas, et kogeda seda millest Steve rääkis. Ja ma usun, et peale seda on mu arusaamad maailmaasjadest omajagu muutunud. Vahel kipuvad küll sihid hägustuma ning tekib kiusatus käega lüüa, kuid see on üldjuhul ajutine. Kindlasti paljud ei mõista Steve arusaamu ega usu, et nende endiga võiks midagi sellist juhtuda, kuid elu õpetab. Täpselt samad põhimõtted millest Steve räägib, olen ma enda jaoks juba varem aegapidi välja mõelnud ning siiamaani veel siiralt usun nendesse.

Kommentaare ei ole: