teisipäev, 15. august 2006

beta.blogger.com

Midagi uut on ka viimaks bloggeri maailma tulemas. Tükk aega pole justkui bloggeri keskkonnas mingeid suuri muudatusi näha olnud. Nüüd siis tänu suurenenud blogimiskeskkondade survele on viimaks hakatud liigutama ning pooleldi on juba näha uut beta staadiumis versiooniuuendust bloggeri keskkonnast. Hetkel küll mul ei õnnestunud oma kontot uude keskkonad switchida kuid eks peagi avaneb ka laiemale kasutajaskonnale võimalus uusi ja päris lahedaid featuure kasutada.

Põhiline featuur millest ma siiani olen puudust tundnud ning mida blogger pole võimaldanud väga mugavalt kasutada on postituste sildistamine [täägimine aka leibeldamine]. Tahaks oma teemasid kuidagi mõistlikult kategoriseerida kuid siiamaani on kõik üks jorus pudru ja kapsad olnud.
Uues bloggeri keskkonnas muidugi tahetakse sinu bloggeri konto siduda sinu Gmaili identiteediga, et "suur vend" saaks veelgi paremini ülevaadet sellest mida sa mõtled ja maailmaasjadest arvad. Vähe veel sellest, et oma e-mailid oled sa meeletumas koguses usaldanud tasuta teenuse pakkujale. Viimati alles pakuti ka mugavat featuuri kuidas kõik oma GTalk'i IM kõnelused mugavalt siduda tasuta Gmaili kettaruumiga, et siis ühestkohast oleks mugavalt võimalik näha, mida sa oma sõpradega lisaks e-mailile ka jututoas räägid.

Ka kommentaarid saavad oma uudistevoo. Jällegi asi mida ma hea meelega kasutaks, sest siiani on olnud mul ikka väga vaevaline silma peal hoida mõnel huvitaval teemaarendusel mis on hiljem kommentaariumis pikaks mõttelõngaks kasvanud.

Lisaks selliseid väikeseid mugandusi postitamise kasutusmugavuse poole pealt on veel teisigi, kui eks heida ise uutele featuuridele pilk peale. Ma loodan siiralt, et kõik need vinged featuurid on ka kõigi veebilehitsejatega kasutatavat.

 

Viide: Blogger Beta tour
Viide: Check out the new version of Blogger (in Beta)
Viide: Blogger.com unveils new beta version

Kommentaare ei ole: