reede, 4. august 2006

Copywriteri argipäev

Ma ei tea kas selle ameti nimetus on copywriter kes ka muuhulgas logosid välja mõtleb, aga ma kujutan ette ühe sellise tegelase rasket töönädalat.
Nädal otsa pingutas kuid kahjuks täiesti edutult. Reede õhtul läks koju, võttis 4 õlut, viskas teleka ette pikali ja Kabuum! Suurepärane EuroFassaadi logo oli sündinud.
060804_124121
060804_124059

Võrdluseks üks populaarse spordikanali logo. Leia 10 erinevust.



Viide: EuroFassaad
Viide: Eurosport

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

10 erinevust! Mõni ei tea ikka copyrightist miskit.

Anonüümne ütles ...

Tõsi ta on. CW on see, kes teksti välja mõtleb reklaamis ja AD (art director) on see kes logosi teeb. Wot!

Oliver ütles ...

Kas CW ja AD'l on eestikeelsed ametinimetused ka olemas? Või kuidas neid maakeeli kutsuma peaks?