reede, 18. august 2006

Kollektiivne köha

Esimesed teadaolevad märkmed täheldati juba eelmisel reedel. Esmaspäeval esimesed tööle ei laekunud. Teisipäevaks vedasid vapramad end taas kontorisse. Kolmapäeva hommikuks oli mul kurk valus. Neljapäeval lendas juba ninast tatti ja reedeks on juba pool meie tuba haige. Kõigil hakkavad sümptomid täpselt samas järjekorras tekkima nagu kiirematel haigestujatelgi. Ootan juba huviga millal köha tuleb, sest esimesed haigestujad juba köhivad. Avatud kontor ja sõbralik kollektiiv on alati tore töökeskkond. Mingi viirus on vist liikvel.  Ma pole julgenud veel kraadida aga osad kes kraadisid said ka positiive tulemuse. Kuumem kui tavaliselt.

Tegelt on aevastada vahel päris lõbus.

Viide: Viirusinfektsioonidest tingitud nohu.
Viide: Köha viis staadiumit

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

sõjaväes sai mul üks asi selgeks:
köha ja nohu ei ole haigus, vaid nähtused, mis käivad kaasas aastaajaga...
seega on oodata sügise algust

Oliver ütles ...

Kusjuures ma ei suudagi meenutada, et mul oleks sõjaväes kordagi kpha või nohu olnud. Korra olin vaid toidumürgitusega laatsaretid ja see oli piisavalt kole kogemust, et mitte tahta haige olla.