teisipäev, 10. oktoober 2006

Jutusaated

Liisa-Lotta välismaalt kirjutab, kuidas ta tänu sellele blogile siin on enda jaoks avastanud podcastid ja tasuringhäälingu. Vähe sellest, et üha enam inimesi leiab audioarhiivi taskuskandmist väga mugav olevat, olen ma enda juures küllaltki veidra ilmingu seoses sellega avastanud.

Enamasti on enamused podcastid siiski jutusaated. Kuulsamatest kodumaistest loomulikult Peeter Marveti Tehnokratt ning kindlasti ka ÖÖülikool. Nüüd kui ma hommikuti kodust välja sõidan ning mõnusalt tunnikese liikluskeerises veedan, ei suuda ma enam nö. tavalist raadiot üldse kuulata. Tavalise all pean silmas siis sellist raadiot kus tuleb vaheldumisi muusikat, reklaami ja korraks ka päevauudiseid. Seal ei ole justkui mingit sisu.
Enda poolt valitud podcastidest kuuleb alati midagi uut ja huvitavat ning lisaks teemale kaasamõtlemisele jääb pärast veel nii mõnekski hetkeks saates püstitatud probleem mõttesse mõlkuma. Huvitav on kohe kuulata neid.

Mida ma enda juures olen täheldanud on see, et juba paar hommikut raadiojaamu läbi klõpsides on valik ikka ja jälle jäänud KUKU raadio peale. Tundub, et hommikuti ainukene raadio kust mingit mõistliku arutelu kuuleb päevakajaliste teemade kohta.
Kuidagi salamahti on sisutud loba ajavad kõrva kaudu manustatavad saated hirmus vastumeelseks saanud. Ma kahtlustan, et selles on süüdi kaudselt see moodne ja noortepärane klapid peas ringi kõndimine. Eks igaüks valib ise mida ta sealt klappidest kuulab.

Viide: KUKU raadio saated podcastina

Kommentaare ei ole: