esmaspäev, 4. detsember 2006

Oliveri sussipäkapikk

Päkapikud on olemas...

ja mul on täitsa päris enda sussipäkapikk!

Hommikul oli päkapikk mulle sellise loo jätnud sussi sisse:

Sussid on jõulude eel kõige tähtsamad jalanõud: neist peavad sellal lugu kõik lapsed. Isegi kange mees Oliver, kes muul ajal võttis oma popid botased jalast ainult vanni ja voodisse minnes, tuhnis jõulukuu alguses susse otsides jalatsikastis.
"Emps, mulle oleks uusi susse vaja!" hüüdis ta.
"Need vanad on väikeseks jäänud!"
"Kuidas!?" imestas ema. "Kas ma kuulsin õigesti? Sina pojuke soovid jõuluks toatuhvleid! Mis seal ikka, kirjutame jõuluvanale: Oliver palub uusi susse!"
"Ei-ei, mitte jõuluks!" ehmus Oliver.
"Jõulusoovid on mul juba ammu arvutisse kirja nadud, ainult et praegu pole meil kodus nii palju paberit, et saaks selle nimekirja välja printida. Susse on vaja kohe - päkapikkude jaoks!"

Lugu läks tegelikult veel edasi, aga ma olin tõsiselt üllatunud kui ma seda päkapiku jäetud lugu nägin. Piinlik, aga olin vahepeal juba suutnud unustada päkapikkude olemasolu.

Kommentaare ei ole: