esmaspäev, 22. jaanuar 2007

Müüa: Burton Moto lumelauasaapad

Pakun müüa Burton Moto lumelauasaapaid. Minu enda head saapad mis on mind tublilt teeninud 3 nädalat. Vanust on neil küll kolm aastat, kuna olen neid kasutanud vaid igal talvel ühe nädala suusareisil ning ülejäänud aja on nad lihtsalt karbis ja kapis seisnud ning näevad välja peaaegu nagu uued.
Eriliseks teeb need saapad see, et nad on USA 15 suurus/number, mida on suhteliselt raske poest leida. Ise otsisin ligi aasta nii suuri lauasaapaid, enne kui nad Ski&Surfhouse'st leidsin. Enda jalg on mul USA14/EUR49 ja saabastesse läheb ilusasti paksem suusasokk sisse. Õhukese sokiga jääb veel näpujagu ruumi kanna sisse.

"The Moto offers time-tested basics for riders looking for a boot to boost them to the next level. A favorite among advancing freeriders, the Moto proves that you don’t have to break the bank to get quality performance.
This boot offers time-tested basics to riders looking for trickle-down, top-end construction, including 1:1 lasting, a 3d molded tongue, and PU liner reinforcement. The Matrix 2 liner ensures mid-level support and smooth, kink-free flex that all riders can appreciate. The unique shell design, featuring anatomical wrapping, gives the Moto superior lacing hold that keeps your boot laced as snug as you like.
"

Müün kuna sel aastal mingil imekombel hakkasid nad mu jalga hõõruma ja pool nädalat oli mäepeal jalg natukene ebamugavalt valus. Kuna saapa sisemine vooder on reklaamitult "unique shell design, featuring anatomical wrapping", siis see anatoomiline sisesaapa kuju ongi see mis sobib kellegi teise jalaanatoomiaga paremini kokku kui minu omaga. Sisemise saapa sisemistele külgedele on tehtud anatoomilised õnarused, et need kanna juures olevad "mügarikud kondid" ilusasti anatoomiliselt sobivalt saapasse paigutuksid, kuid millegipärast just minu parema jala kont ei taha hästi saapa anatoomiaga sobida ning hõõrub ühest küljest natukene.

Saapad koosnevad kolmest osast. Väline saabas, sisemine saabas ning veel päris sisetald eraldi, mis annab võimaluse saaba nö. osadeks võtta ning korralikult ööseks kuivama panna, et kõik osad korralikult hommikuks kuivaks saaksid.

Juhul kui sa ise või mõni su suure jalaga sõber otsib lumelauasaapaid ning pole nii suuri veel kaubandusvõrgust leidnud, siis ma annaks hea meelega enda omad poe hinnast soodsamalt ära. Hetkel maksab sama Burton Moto saabas Surfhouses 2690.- krooni. Ma annaks enda omad ära vast 2000 krooni soodsamalt ehk 700 krooniga.

1 kommentaar:

Kaur ütles ...

kuidas nii odavalt siis? :D