laupäev, 14. aprill 2007

Clazz buzz söögikohasumin

Kui tavaliselt on igasugu uhkete söögikohtade ja meelelahutusasutuste Flashi kodulehtedele meeleolukas meloodia taustaks mängima pandud, siis Tallinnas uus restoran Clazz üllatas mind natukene oma kodulehe taustaheliga. Kuid ei saaks öelda, et see kuidagimoodi vähem meeleolukas oleks.

Päris huvitav. Ma juba tükk aega ootan millal taustaheli korduma hakkaks. Hästi ei usu et seda otse söögisaalist striimitakse.

"Issand! Mul läks jook maha, kuule"

Viide: Restoran Clazz

EDIT: Kommentaariks Allari kommentaarile. Tundub, et kodulehe taustamuusika muutub lausa kellaajale sest see mida ma eile seal tasutaks kuulsin, et olnud mitte teps see helitaust mis täna seal juba mängib. Eile õhtul oli helitaust täpselt selline, et kellegi mobiiltelefon oli kogemata kotist helistama hakanud või salamikrofon on kellegi laua alla lindistama pandud. Sai kuulda kõike seda melu mis ühes rahvarohkes elavas söögikohas toimub. Inimeste juttu ümbeeringi (eesti keeles), sööginõude kolinat, hõikeid ja naeru. Kõike mis ühe rahvarohke sumiseva söögikoha juurde käib.

2 kommentaari:

Allar ütles ...

I dont get it?
Mis mõttes korduma hakkab või mis see siis seal on kui see pole meeleolukas taustamuusika?
Mina kuulsin ainult ühte lugu, mis mängus üha uuesti ja uuesti.

Allar ütles ...

Ah sa kurat, ma mõtlesin, et mul brauser lollitab :)