kolmapäev, 18. aprill 2007

Saku värskendav kogemus

Saku õlletehas teatavasti vahetas eelmisel nädalal oma juba 14 aastat vana logo uue vastu ning tutvustas uut "vilistavat korki".  Ma ei ole kindel kas just selle südmusega otseselt seotult, aga igatahes üliõpilasorganisatsiooni Aiesec korraldatava "Klapid eest" loengusarja tänaseks esinejaks oli Saku õlletehase turundusjuht Rauno Stüff. Rääkimas teemal "Logo kui ettevõtte nägu".



Saku Õlletehase turundusjuht Rauno Stüff avab ettevõtte korporatiivlogo temaatika, rääkides nii selle olulisusest, ajaga kaasas käimise vajalikkusest ning tutvustab põgusalt miks ja kuidas toimus Saku Õlletehase korporatiivse logo vahetus.

Sisulist poolt oli ettekandes siiski kahjuks vähe. Fakte ja üldist igavat juttu, sel teemal kui hea, kõige parem on  Saku õlletehas Eestis, kuulis aga küllaga.  See kuidas logo täpsemalt sündis, millised erinevad etapid logo väljatöötamisel läbi käidi ning millised olid kõige huvitavamad ja keerulisemad olukorrad selle juures. See kõik jäi suurema tähelepanuta.
Muidugi oli võimalus küsimuste esitamiseks, kuid see oli ka vaid viiv.

See mille pärast ma ise sinna läksin ja tõenäoliselt see milleks ka Saku "tegelikult" seal oli, oli vast allolev tudengeid üleskutsuv peibutis.

Saku ekspertgrupi lahkel juhatamisel on kõigil osalejatel võimalus oma loomingulisus proovile panna, lahendades vinget Saku case´i.
Parimale tiimile on loomulikult välja pandud ka Saku eriauhinnad!

Sakul oli oma uue identiteedi tutvustamiseks ideid vaja. Ja kust neid mujalt ikka kõige parem hankida kui lahtise peaga tudengite peadest. Nii oligi. Osalejatel oli võimalus välja pakkuda ideid kas siis kogu Saku õlletehase toodangu reklaamimiseks uue logo taustal või siis välja valides üks nende tootesuundadest mida sihtgrupile uue logoga tutvustada. Mõnikümmend minutit aega mõtlemiseks ning 5 minutit aega oma ideede tutvustamiseks.

Head ideed on seal kus sa ise. Mõtlesin kuidas Saku õlletehas võiks mulle ja paljudele teistele otseselt isikliku kasu pakkuda, kasutades ära nende uut sloganit: "Värskendav kogemus". See mõttekäik oli aga piisav selleks, et ideekonkurss ära võita ja seljakott uut vilistava korgiga õlut täis toppida.

Kõik jooksjad, jalgratturid, rulluisutajad, rannas peesitaja kui te peaksite eeloleval suvel oma teel märkama Saku uusi "värskendavat kogemust" pakkuvaid seadeldisi, siis mõelge, et ma mõtlesin Teie peale seda ideed/lahendust välja mõeldes (mõteldes?).
Kes eelmine aasta EEC Elva rattamaratonil käisid, võivad ehk aimata millega tegu ning millest tookord kõige rohkem puudust võis tunda. Vähemalt mina olen sellest lahendusest korduvalt puudust tundnud nii joostes kui rattaga sõites.

1 kommentaar:

Aivar ütles ...

Uue logo lõi reklaamifirma Divisjon, see läks õlletehasele maksma kolm miljonit krooni. Teise kolm miljonit maksis Saku Originaali uue imago väljatöötamine ja kampaania.

Tõesti on kotitäis õllet odavam välja käia :D