kolmapäev, 20. juuni 2007

Ma sind ka

Üldjuhul on telefonis Sõnumite menüü all kaust nimega "Mallid". Lihtsamalt öeldes on need eelnevalt valmiskirjutatud lühivastused millega on väga kiirelt ja mugavalt võimalik vastata enim saadetavatele SMS lühisõnumitele.

Tüüpilised sõnumimallid on Nokia telefonis sellised:

  • Ei saa aidata.
  • Hilinen. Tulen kell
  • Kohtume kell
  • Tulen kell
  • Koosolek jääb ära
  • Olen kodus. Helista
  • Olen tööl. Helista
  • Palun helista
  • Saabun kell

Justkui täiesti igapäevaselt vajalikud vastused.

Eile vaatasin natukene seda uut Nokia 8600 Luna't ning käisin ka kiirelt läbi sõnumimallid. Lunal oli mallides mida uut, mis mind natukene muigama ajas. Sõnumimall sisuga "Ma sind ka".

Mul on pidevalt probleeme sellega, et tihti tuleb sõnumeid stiilis "Ma armastan sind kallis ja igatsen nii väga". Nüüd on kohe hea ja lihtne vastata "Ma sind ka".

1 kommentaar:

Allar ütles ...

Ja ütle veel, et nokia pole innovatsiooni liider!