kolmapäev, 4. juuli 2007

Rulluisurada

... nimelise otsinguga saabub vähemalt paar inimest päevas läbi Google otsingumootori seda blogi siin lugema. Päris elus väljendub see sellega, et kaks viimast päeva ei ole ma enam Saku->Kasemetsa->Tohisoo rulluisurajale sõitma minnes suutnud autot kõige magusama koha peale parkida. Õhtul 7-8 paiku rajale minnes on Kasemetsa peatuse juures parkla ääreni täis ja autod järgemööda teeäärde jäetud. Liiklustihedus rajal on päris mõõdukaks kasvanud. Mitte et selles midagi halba oleks. Vastupidi, väga hea, et inimesed on end hea raja peale liikuma saanud. Mind piinab vaid mõte, et huvitav kui paljud sealsetest sõitjatest/uisutajatest on selle raja avastanud interneti abil, ehk kui mõjus on olnud blogiturundus sellele rulluisurajale.

Google otsingutulemuste kõrval on Leivo ajaveeb toonud päris suure külastatavuse oma rulluisutamise teemalise sissekandega.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma suudan hoobilt üles lugeda vähemalt 5 inimest, kes on konkreetselt öelnud, et avastasid selle raja tänu Sinu blogile.
Mina teadsin selle olemasolust ka enne (Sakus elav tuttav helistas ja soovitas, olles minu blogist lugenud minu püüdlusi rulluisutama õppida - nii et blogindus oli siiski kah asjasse segatud :). Aga rajale tulekuks andis ka minule lõpliku tõuke Sinu sissekanne.
Nüüd aga, jah - olin just õele edasi reklaaminud, et hea rahulik koht, mõnus lapsi uisutama õpetada (tal see päevakorral) - ja jummmala täis oli inimesi :)

Helina A. ütles ...

Magusam koht on jätta auto Rocco poe juurde, aga see on nüüd viimasel ajal ka koguaeg täis olnud.. Enne kui kl 5-7 paiku uisutama sattusin, valitses parklas alati tühjus, nüüd olen käind ja on isegi 8 paiku täis olnud. Imelik on aga see, et rajal eriti inimesi näha pole. Ei tea kuhu nad hajuvad. Võib-olla kui ma keeran oma kaheksal rattal Kurtna poole, siis nad panevad otse edasi :))
Aga uisutamine on paari aasta jooksul ikka kõvasti populaarsemaks muutunud. Kindlasti mängib olulist rolli see ka, et on mitmeid teid, kus tuul kõrvus ringi vihiseda!