laupäev, 24. november 2007

buy nothing day

image 
Juba pikemat aega on mul üks väikene uskumus olnud. Natukene nagu vanade eestlaste oma. Ma usun, et asjadel on hing. Hingedele ma veel andamit ei vii, aga seda usun küll, et asjadele headmeelt valmistamiseks tuleb neid hästi palju sihtotstarbeliselt kasutada.

Tuleb välja, et ma ei ole päris ainukene kes sama mõtet ja ideed järgib.

Linnar Viik: 12:51:34
mul on endal üks mõte kasutusel - asjad on õnnelikud, kui nad saavad teha seda, mille jaoks nad on välja mõeldud ja loodud. kui minul mingit asja vaja enam pole, kuid mind on see asi hästi teeninud, siis ei tohi ma teda õnnetuks teha ja tühjalt vedelema jätta vaid pean leidma talle võimaluse uuesti oma loomupärases tegevuses õnnelikult särama hakata. arvutitele meeldib üle kõige arvutada, nugadele lõigata, autodele mootori mürnial sõita ja diivanile meeldib, kui nende peal istutakse. uuskasutus on minu rahulolu ja asjade õnnelikuks tegemise missioon :)
kas sellest mõttekäigust saaks tsitaadi vormida?
M: 12:52:08
:D
väga hästi saame selle ära kasutada
ilus mõte

Vahepeal oli mul täitsa hirm, et ma ei saa omale enam uusi asju ja hobisid juurde võtta, sest kuidas ma siis olemasolevatega tegeleda jõuaks. Dilemma oli juba pelgalt jooksmise ja jalgrattasõidu vahel. Jooksusussid tahtsid peale tööd jalutama viimist ning ratas seinaääres tegi pidevalt vaikivaid etteheiteid, et temaga üldse ei tegeleta. Polari treeningpäevik lõikas muidugi selle pealt kõige paremini kasu, sest sõltumata sellest kas ma läksin jooksma või rattaga sõitma. Polari pistsin ikka randmele ning hiljem täitsin arvutis treeningpäevikut, et väga palju tühje auke nädalakalendrisse ei jääks.

Uuesti kasutamisega olen proovinud samuti järgida mõtet, et enne uut ei osta kui vanale on uus kasutusvõimalus leitud. Ei saa jätta asju nukralt nurka seisma. Asjad on kasutamiseks. Ikka uuesti ja uuesti kuniks nad kestavad.

Viide: LNR BLG - Ostuvabal päeval mine uuskasutuskeskusesse
Viide: Uuskasutuskeskus
image

Kommentaare ei ole: