esmaspäev, 4. august 2008

Soovitan soojalt sooja teha

Eelmine nädal või suisa nädalalõpp juhtusin batuudi peal hüppama. Igati tore ja kasulik tegevus. Kohe mitu päeva käisin hüppamas. Niiväga meeldis.
image

Aind, et esimene kord läksin nö. külmalt peale ja tulemuseks on see, et suutsin kuidagi miski kahtlase liigutusega seljalihase ära venitada. Kohe nii huvitavalt, et juba kolm päeva on pool selja külge valus. Mul oli ju vaja proovida kui palju mul jalad õhus küljepeale painduvad.

Loo moraal on see, et enne batuudile akrobaatikat tegema minemist tuleks end natukene soojaks võimelda. Või muidu juhtub nii nagu minuga.

Ootamatult 13’C soojakraadini jahenenud suvisügisene vihmatuuline ilm tõmbas veel lisaks nii osavalt läbi, et täna ilma mütsita jahedas tuules jooksmise tulemusena ei tunne ma muud kui mahedat peavalu.

Loo moraal on see, et isegi siis kui on suvi ja väljas tublid plusskraadid, siis tuulega tasub alati talvemüts joostes pähe panna. Kui liiga palav hakkab, siis võib Mati Alaveri teha ja Björni mütsi kuklasse lükata.

Koju tulles oli elekter ära. Kopp olevat kuskil kaabli läbi kaevanud. Mõtlesin, et hirmutan elektri tagasi. Läksin poodi küünlaid ostma. Nüüd on mul 50 küünalt. Väiksemat pakki poes ei olnud.

Lisaks sain ka Hawaii’st väikese pudeli Finish Line Dry Teflon ketiõli.
image

Prismas on veel üks kirjutamata seadus või reegel. Mitte kusagil riiulitelt ei leia tuletikke. Kui ma olin kõik riiulite vahed läbi kõndindud, siis viimaks läksin abi küsima. Ma lihtsalt ei suutnud mitte kusagilt tuletikke leida. Tuletikke tuleb kassast kassiiri käest küsida.

Kus suitsu, seal tuld. Suitsud on ju kassapidaja juures. Selle peale ma alguses ei tulnudki.

Kommentaare ei ole: