teisipäev, 22. september 2009

Jooksupartneri ühistreening

Jooksupartner on üks kodumaine ettevõtmine, kus tegevjooksjad sujuvalt oma teadmisi rahaks keeravad. Heas mõttes. Neil on teadmised ja kogemused, mis päris kindlasti aitavad “tavalist” harrastussportlast, kes võibolla natukene rohkem on huvitatud oma jooksutehnika lihvimisest ja nõus end natukene laiemalt jooksuharrastuse alaselt harima.

Jooksupartner on päris mitmeid, päris populaarseid jooksulaagreid ja seminare korraldanud. Tehakse harrastussportlastele pikk nädalavahetus, kus teoorialoengud vahelduvad erialaste harjutuste ja treeningutega. Kõigele lisaks ka veel sotsiaalne aspekt teiste sama harrastuse fännidega koos kogemuste vahetamisest.
Kui sa just kuskile päris jooksuklubisse otseselt ei kuulu, siis igameheharrastajana vägagi popp võimalus selliselt ennast harida ja koos harjutada.

Kuna jooksuharrastajatel on suhteliselt veider komme küllalt järjepidevalt harjutamas käia, siis üheks harjutuskorraks on Jooksupartner välja pakkunud üks trenn nädalas  ühiselt koos teha.

Seekord,
Treeningul teeme erinevaid jooksu stabiliseerivaid harjutusi, pöörates tähelepanu just pöiale. Jooksuharjutuste eesmärk on parandada jooksuasendit, mis parandab teie ökonoomsust jooksmisel. Lisaks erinevad harjutused just läbi jooksuliigutuse lihaste tugevdamiseks.
Kui sa oled seni käinud omaette nina maas metsas sörkimas, siis on selline ühistreening vägagi Wow ja superlahe. Sisuliselt oligi nii, et alguses jooksid enne trenni 10-15 minutit ennast soojaks. Tund aega tegime spetsiifilisi harjutusi ning lõpus veel 15 minutit rahuliku sörki ning üheskoos venitamine. Kokku ligi poolteist tundi.

Lõpp oli muidugi juba väljas kottpimedas, kus taevast tuli vaikselt seenevihma.
Seekordne trenn keskendus harjutustele mis olid suunatud eelkõige pöidade tugevdamisele. Ei olnud just mitte kõige kergemad harjutused, kui sa neid just igapäevaselt ei tee. 75% harjutustest tunni aja jooksul tuli vist küll teha vaid pöidadel kõndides ja hüpates. Seejuures saatmas treeneri tähelepanelikud hõiked nagu Lõug rohkem üles!, Selg sirgu!, Puusad rohkem ette!, Ei vaju selja peale!, Käed kiiremini käima!, Tõuse rohkem päkkadele!, Puusad hoiame paigal! jne.

Väga hea oli. Oli vähemalt keegi kes koguaeg juhendas ja suunas, kuidas harjutusi paremini ja korrektsemalt teha. Ise on ennast kõrvalt küllaltki raske vaadata ja tähele panna.

Viis pluss ettevõtmine.

Viide: Jooksupartner

1 kommentaar:

Jooksust ütles ...

Veidike raskusi oli tasakaalu hoidmisega ja kohati segas ka veidi ebayhtlane pinnas aga seda mitte kurtmise pärast...

Tegelikult oli lahe üritus ja lahe, et keegi viitsib millegi sellisega üldse tegeleda ning kohal käia. Vahest hea koos teistega harjutusi teha.

Mõningaid nägusid näeb kindlasti ka pühapäeval Rahvajooksul!