tag:blogger.com,1999:blog-7290838.post118799617404281816..comments2023-10-29T14:43:09.456+02:00Comments on Oliver toimetab: Kuidas reidis on tüdrukud ilusamadOliverhttp://www.blogger.com/profile/12178127031951627105noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-7290838.post-58708877232417615982008-01-14T08:49:00.000+02:002008-01-14T08:49:00.000+02:00njah, Oliver ma soovitaks sul küll mõni uus auto l...njah, Oliver ma soovitaks sul küll mõni uus auto liisingusse võtta parem muidu jääbki mõni väike kriips kraaps hinge kraapima. Sry, ei mõtle midagi halba, aga kas on vaja ikka et kõik nii vinks vonks oleks:-)...aga seda ei saa kellegile ka pahaks panna sest igal mehel omad arusaamad ja kiiksud ja kõik ei ole igas asjas mr. "perfect":-)<BR/>Kasutatud auto on kasutatud auto ja auto suhtes olen ma härra "anonüümsega" ühel nõul et auto on tõesti vaid üksi "asi" mis aitab sul ühest punktist teise liikuda. Vabandust aga enamus on jah autopeded, rääkigu mis tahes:-)<BR/><BR/>muidu sul väga asjalik blogi, olen igapäevane lugejapoderhttps://www.blogger.com/profile/03817318683621856499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7290838.post-47325692883839729152008-01-11T19:23:00.000+02:002008-01-11T19:23:00.000+02:00No pühaissandjumal ... on siis vaja sellist autot ...No pühaissandjumal ... on siis vaja sellist autot osta? Enda näitel ... mõtlesin kah, et ostaks siis vähe sportlikuma ja särtsakama auto. Üle 100 - 110k ei raatsinud maksta. Vaatasin ringi ja same shit igalpool(rooste, täkked, hoolitsemata autod, kerged kõksud küljes). Lõin käega ja ostsin 96 aasta Golf 3, silma järgi suuremat pauku saanud pole, kere sirge ja pilud ühtlased. Konditsioneer sees ja 110kW. Maksis ca 50k(kallis jah aga 110kW. 85kW-se GTI oleks 30k ka saanud). Sinna olen ca 10k sisse ka pannud(amordid, rihmad-õlid, ilunänn(liistud jms)). Praegu väga 5 auto. Mille pagana pärast peaks ma ostma 4-6 aastat uuema auto, et seda siis 2 - 3x kallimalt putitada? Hind kah suurem.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7290838.post-40722148745157327412008-01-11T12:58:00.000+02:002008-01-11T12:58:00.000+02:00@E:r Palju vist sõltub läbisõidust, aga kui reaals...@E:r<BR/> <BR/>Palju vist sõltub läbisõidust, aga kui reaalsuses auto 8 tundi päevas seisab maja eest ning öösel 8 tundi teise maja ees, siis vahepealse mõne tunni sõidu hind uue auto puhul tuleb vist kordades kallim kui isegi natukene kasutatud auto km hind. <BR/><BR/>Kuna tegemist on tarbeesemega ja kõik rahalised kulutused lähevad otse kuludesse siis pelgalt seistes "kulub" uus auto oluliselt rohkem kui natukene juba "kulunud" auto. Seda siis rahalises vääringus kui vaadata autode jääkväärtust järelturul. <BR/><BR/>Seetõttu ma ei ole raatsinud veel uue Focuse teed minna, kuigi pakkumised on jätkuvalt neile suhteliselt head.Oliverhttps://www.blogger.com/profile/12178127031951627105noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7290838.post-52912341922832300212008-01-11T12:40:00.000+02:002008-01-11T12:40:00.000+02:00Anonüümne, su jutus on point. Varem või hiljem saa...Anonüümne, su jutus on point. Varem või hiljem saab teoorias kõik erinevateks ratastega ja ratasteta kastideks liigitada. Väga lihtsalt ja mustvalgelt. Mistahes tunnuste põhjal. <BR/>Enam ei mäleta kus täpselt sellest uuringust lugesin, aga point oli seal see, et kui inimese käest küsida miks ta omale uued kingad ostab, siis ta pea alati väidab, et tal on vaja midagi millega kõndida. Praktiline vajadus iseenesest. Aga kui minna inimesele koju, siis tal on kapis vähemalt 3 paari kingi. Teoorias saaks ta kõigi nendega kõndida. Selgus, et tegelik ostu otsus ja vajadus tuleneb hoopis millestki muust kui üdini praktilisest vajadusest ning ostu juures saavad määravaks just need väärtused mis pakuvad kliendile just enim lisaväärtust lisaks praktilisele põhifunktsionaalsusele. <BR/><BR/>Kõikide autodega saab ühest kohast teise sõita. Asi on lihtsalt selles, et hooletult ja pealiskaudselt suhtudes valikut tehes võib kergelt enesele karuteene osutada. Lootes eelarve piires saada "ratastega kasti" mis ühest kohast teise viib, võib pisiasju märkamata mõne aja möödudes jõuda selleni, et see "kast" ei suuda oma põhieesmärgigagi toime tulla kuna temaga on varasemalt väga hooletult ümber käidud. <BR/><BR/>Kingad kestavad ka kauem kui neid regulaarselt hooldada ja puhastada. Asi on suhtumises. Käia saab ka poriste, kulunud ja väikese varbaauguga kingades. Iseasi kas ma peaks kasutatud asja hoolimatu peremehe käest ostma. <BR/><BR/>Kel raha on, ostab loomulikult uue, aga antud teemas oli jutt rohkem sellest, et kuidas piiratud eelarve juures kasutatud asja ostes võimalikult head kaupa saada. Ja kui jutt on piiratud eelarvest, siis see viitab sellele, et ei tahaks ka, et mõtlematu ostutehing tooks kaasa hilisemaid ootamatuid kulusid. <BR/><BR/>Suhtumise küsimus. Võib öelda lihtsalt, et "Sitta kah, peaasi et töötab" või siis "Sitta kah, töötab ja näeb sama raha eest veel hea välja ka". Ja kui juba hea näeb välja, siis üldjuhul hea väljanägemise jaoks on vaja natukene vaeva näha ja vaeva nägemine on juba natukene märk hoolimisest, mitte lihtsalt "üle jala" suhtumisest.Oliverhttps://www.blogger.com/profile/12178127031951627105noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7290838.post-61510922657211733212008-01-11T12:21:00.000+02:002008-01-11T12:21:00.000+02:00Käisin ise kolm kuud tagasi umbes sama tee läbi, a...Käisin ise kolm kuud tagasi umbes sama tee läbi, aga lõpuks otsustasin uue auto kasuks. Sain küll klassi võrra väiksema, kui esialgu pruugitute hulgast vaatasin (Ford Focuse Mazda 6 asemel), aga seni pole sellest probleemi tundnud.<BR/><BR/>Kuna olin aastaid sõitnud ringi vana ja laguneva autoga ja olin hästi kursis autoremondi hindadega, siis mind pelutas pruugitud autode juurest peale tundmatu ajaloo ja mõningaste iluvigade peamiselt vajadus kohe auto ostmise järel rihmad-õlid-vedelikud-puksid-klotsid-rehvid-võtmed väljamineku tegemine ja teadmine, et mootori ressurss on 100 000km väiksem kui uuel autol.<BR/><BR/>Samas - kui korralikult otsida, siis võib pruugituna väga korraliku auto saada.E:rhttps://www.blogger.com/profile/09378801742960885212noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7290838.post-56905763485332057222008-01-11T11:48:00.000+02:002008-01-11T11:48:00.000+02:00Mazdad ongi roostealtid. Kui oma vana autoga (ei o...Mazdad ongi roostealtid. Kui oma vana autoga (ei ole Mazda) maalri juures käisin siis vaatasin tema juures õues seisvat Mazda 6, millel tagumine pamper küljest ära oli ja seal märgatavalt palju roostes kohti oli. Maaler märkas mind seda vaatamas ning ütles: "Mazda on muidu hea auto, aga roostetab". Usun, et ta ei öelnud seda ainult ühe auto kogemuse põhjal.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7290838.post-4439162545448131592008-01-11T11:30:00.000+02:002008-01-11T11:30:00.000+02:00Kui on näha, et autot on halvasti hoitud, siis või...Kui on näha, et autot on halvasti hoitud, siis võib ka kindel olla, et tulevikus hakkab remondile rohkem raha kuluma. Selles osas ei saa silma kinni pigistada, tuleb siiski jälgida kriime ja pisiasju, mis võiksid midagi rääkida auto eelmisest omanikust.TDhttps://www.blogger.com/profile/00525443192968393628noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7290838.post-15230510854523447172008-01-11T11:12:00.000+02:002008-01-11T11:12:00.000+02:00Jummel-jummel. Minu meelest näitab hoopis kogu see...Jummel-jummel. Minu meelest näitab hoopis kogu see jutt, et eestlane (ja autor) on autopede. No mida kuradit seal parandada on?! Kummid ja udutule klaas on ainukesed vajalikud remondid. Täppe-kriipse-plekke ikka asja kasutamise käigus tekib, so what? Kui tahad, et auto näeks kasutamata ja uus välja, siis ostagi uus auto ning lase treileril koju viia ja ära sellega sõida ning kasuta trolli edasi! Kui aga tahad autot kasutada, siis muuda oma mõttemaailma: auto on lihtsalt üks ratastega kast, mis aitab sul ühest punktist teise punkti liikuda.Anonymousnoreply@blogger.com