kolmapäev, 19. aprill 2006

Kuidas hooldada rulluisu rattalaagreid

Ma olin ükspäev päris hädas. Nimelt ma suutsin oma uute uiskude laarid konkreetselt kinni sõita. Ei oleks osanud arvatagi, et tegemist on nii õrnade mänguasjadega, mis isegi kõige natukesemat niisket asfaldit ei kannata. Paar tundi peale kerget vihma niiskel asfaldil sõitmist lõppes sellega, et järgmisel hommikul ei käinud enam uisu rattad üldse ringi. Hakkasin kiirelt googeldama ja lappama mööda eesti rulluisu teemalisi lehti ning ei leidnud kuskilt piisavalt head juhendid ega õpetust, kuidas ise koduste vahenditega saaks rulluisu rattalaagrid hooldatud. Uiskude hooldusesse viimine oleks ka päris kulukas. 25 krooni ratas ja 10 ratast. Peale igat natukene niiskemat ilma 250 krooni eest hoolduses käia oleks ka natukene liiast. Seega otsustasin ise omale asja selgeks teha ning oma kogemusi teistelegi jagada. Kirjutasin valmis väikese piltidega illustreeritud loo sellest kuidas ma ise koduste vahenditega oma rulluisu rattalaagreid puhastasin. Ma ei ole üldse kindel kas ma seda õieti tegin, kuna ma tegin seda täiest esimest korda ning ainukeseks juhendajaks oli google.com. Igatahes, kui kellegil peaks tekkima analoogne probleem uiskudega nagu mul, siis siit saab lugeda kuidas mina sellest probleemist jagu sain. Tulemus sai viimasepeal. Uisud lippavad nagu uued.

Viide: Kuidas rulluisu rattalaagreid hooldada ja kuidas mina seda tegin

2 kommentaari:

Manjana ütles ...

Väga ilusti tehtud!
Minu isikliku kodulehe kõige külatatavam lehekülg on see,
mis räägib rulluisutamisest
(ilmselt sattusid sa isegi sinna). Eelmine nädal panin sinna juurde ka kuskilt leitud laagrite hooldamise jutu (küll ilma piltideta). Nii, et ei saa öelda, et kuskil mingit juttu poleks.

Oliver ütles ...

Tõesti väga asjalik leht. Sa suutsid 14. lihtsa lausega kogu protsessi kirja panna milleks ma kulutasin märgatavalt rohkem aega ja ruumi.