teisipäev, 31. august 2004

Andmebaaside mees kippus end ikka kõvasti kordama. Või oli mul lihtsalt deja-vu, et ma olen seda kõike juba kuulnud mida ta rääkis. Jutt iseenesest on huvitav ja puha. Hea huumoriga räägitud ja näited elust enesest. Päris mitu korda sai naerda. Keemiku ja vikatiga käisin Stockmannis ära. Tegime kolmekesi kliendikaardi. Saab vähemalt 1.5 tundi tasuta parkida ja 6000 kroonise maika pealt 10% alla. Edasi läks nagu ikka. Õnneks sain autoga koju jälle. Lõunauinak, jooksutrenn ja siis niisama huinamuina. Jan tegi köögis igavusest süüa. Neil pole ju mingit meelelahutust oma toas. Ma vähemalt lasin neile tymmi vahepeal. Anne-kreet tegi kommuuni ära ja eile öösel tegin mina kommuuni ära. Tobenaljakas, et me seda yhel hetkel tegime. Koristasin siis enda oma ära. Eriti ei oska küll mõelda, mida sellega nyyd peale hakata, aga mõte oli esialgu teha, et sellist commuuni on orkutisse ikka vaja. Peaasi et ise rahul oleme.

Kommentaare ei ole: