neljapäev, 2. september 2004

I, Robot

Mina, Robot sai ära vaadatud Coca Colas. Ei olnudki nii hull kui ma arvasin. Kui ma muidu suhtun suht skeptiliselt sellisesse ulme-tuleviku filmidesse, siis see oli isegi täitsa vaadatav. Kind of meelelahutust. Igav isegi väga ei hakanud filmi ajal. Kalle pidas muidugi alguses miski sjuukse sõbraliku kõne mis nii terve saali naerma sai. Oma juttu alustas siis sellega, et tere kes te kõik siin olete, et sellepärast oletegi kõik siin, et tahtsin teile meie kõige uuemat auditooriumit tutvustada vm. Andis lootust, et sellised kinokülastused võiksid meil traditsiooniks saada. No mis mulgi selle vastu saaks olla.
Eret saatis oma päevatöö kokkuvõtte, mis homsesse lehte peaks minema. Minuarust päris nitshevoo jutt oli. Tema ise väitis, et SLÕhtulehe maitseline. Minaeitea. Mulle küll meeldis. Minuarust olin mina see kes talle eelmine päev ütles et mul on sidruni tunne. Seepeale vist tema ütles seda ajakirjanikule ja nii see lause saigi ajalehte. Mingi meeletult punane taevas oli ka sel päeval. Õhtul peale kino kui Bestist läbi läksin, siis oli majatagune konkreetselt leekides. Ja ühika kõrval oli miski karm accident. Miski motikamees oli autole ette sõitnud. Täpselt ei tea kyll kuidas, aga politsei ja palju rahvast oli ymber igastahes.

Kommentaare ei ole: