kolmapäev, 25. mai 2005

Hansapanga Tervisejooks oli täna Trummis

Peale nädalast hamba ja kurguvalupausi käisin vähe liigutamas jällegiHansapanga Tervisejooksul. Seekord siis tiinashmiina™ majataga. Ilus oli, mis ma muud oskan ikka öelda.

Sealhulgas oli täna ka veel see päev kui toimusid Eesti Infotehnoloogia Kolledžis praktika kaitsmised ja diplomitöö eelkaitsmised. Komisjoni esimees oli Valdo Praust. Komisjon sai muidugi valest vist aru minu diplomitöö olemusest ja tänu sellele kilkas eriliselt rõõmust ja arvasid, et nad ei kahtlegi minu töö vajalikuses ja mahukuses, et nad polegi näinud, et praktikandile antakse nii vastutusrikast ja mingi kõrge prioriteediga tööd teha. Mnjah, Valdo arvas, et ma hakkan ettevõtet ISO standarditele vastavaks vist viima ja tegelen dokumenteerimata tööpõllu standarditesse viimisega. Aga see ju ei ole päris nii ilus. Ja kõik on veel nii poolik, nii poolik.
Praktikakaitsmise sain vist viie. Vähmalt midagi neil kobiseda küll polnud. 10 minutit oli aega kaitsekõneks. Vahepeal läksin nii närvi, et ei mäletanud enam millest ma rääkinud juba olen ja kartsin end kordama hakata ning lõpetasin oma ettekande 9 minutiga.

Kommentaare ei ole: