esmaspäev, 30. mai 2005

Tagasihoidlikult

ma ei ole maganud rohkem kui ööpäeva. Olen end korduvalt tundnud sekretärina. Ma olen vaikinud vähemalt 10 tundi ja seda kõike ärkvel olles. Ma nägin kuidas inimesed käisid õhtul koeri pissitamas ja ma olin kohal kui nad tegid seda hommikul jälle. Mu süleri kõvaketas andis otsad koos paari aastase andmekõntsakihiga. Sealhulgas minu homme esitatava lõputöö ja kõige sellega seonduva materialiga. Ma tegin täna uue rekordi mustamäel hommikul linna sõitmises. 44 minutit. Kohe tuleb esimene juuni ja kraadiklaas näitab hommikuti +12. Ei, ma ei taha higistada. Lihtsalt on kylm, isegi siis kui ei köeta. koopia3 köitekojas on lõputööde köitmine 10 krooni odavam kui ühes teises kohas. Vahel tasub erinevaid pakkumisi uurida. Eriti peale seda kui sa oled kõvaketta vähemalt 100% juurdehindlusega ostnud, et pühapäevane ööpäev kompuutriees istuda. Mida kõike ei ole üks päev väärt.

Kommentaare ei ole: