kolmapäev, 1. juuni 2005

Doonorlus

"Üritus “Linlane, tee üks heategu!” toimub 30. maist kuni 1. juunini Rahvusooper Estonia talveaias. Põhiideeks on vereloovutuse võimaluse toomine Tallinna kesklinna, et anda võimalus heateo tegemiseks ka kiire elutempoga inimestele, kes ei jõua Põhja-Eesti Verekeskusse ebamugava asukoha pärast. Teiseks eesmärgiks on tuletada linnakodanikele meelde võimalus heateo tegemiseks vereloovutuse kaudu ning doonorluse propageerimine tervisliku eluviisi osana."

Jah, ma ei käi tegelikult verd andmas sellepärast et ma kedagi aidata tahaksin. Nad on sellest ise ka aru saanud seal verevõtmise majas. Ma käin rohkem heategu tegemas, kuna see minult tükki küljest päris ära ei võta.
Ma eelistan propageerida terveid eluviise ja doonorlust kus ühte osa sellest. Mind väga ei huvita see mis saab minu verest edasi. Hea kui ta headesse jätesse läheb. Keegi ka ei välista, et tänu minule saab mõni narkar või roolijoodik uue võimaluse. shit happens. Natuke tuleb juba ameerika pensionäri tunne peale, kes annetavad raha puudustkannatavatele, et seeläbi oma enesetunnet paremaks teha. Nad on ju vähemalt aidanud. Natukenegi. Täpselt nagu mina.

Hea et nad vähemalt ise ka teavad kui debiilses kohas see ädala tänav asub ning heaga inimestele lähedale tulevad. Estonia teatris ma polnud varem käinud niikuinii, rääkimata talveaiastki.

Kommentaare ei ole: