neljapäev, 5. jaanuar 2006

Pizza Grande

Täna räägin ma lõpptarbija seisukohast. Ma arvan, loodan ja usun, et ka teiste vigadest võib/saab õppida.
Nimelt selline koht nagu Pizza Grande, Tallinna vanalinnas Väike-Karja 6, on koht kuhu ma vist enam ise kunagi ei lähe ja ei soovitaks sõpradelegi.

30cm, 59 kroonine Pizza (hetkel enam nimi ei meenu), mis sisaldab suitsuvorsti, sinki, seeni, ube, sibulat, virsikut ja ohtralt juustu oli kergelt öeldes mittemaitsev. Tõenäoliselt olid oad tulnud just sügavkülmast ning ahjus mitte suutnud veel ära sulada. Kuna parema ja kiirema klientide teenindamisel on üheks oluliseks kriteeriumiks ka toidu valmistamise aeg, siis tänu suhteliselt lühikesele valmimise ajale oli pizza põhi keskelt omajagu toores, ehk sõid nagu toorest tainast.

Koht ise on üsnagi räpane ja nad pesevad ketshupit. Asi mida ma olen erinevates odavamates söögikohtades vaadanud, et kas lauapeal korvis oleval ketshupil ja sinepil on "parim enne" kuupäev peal. Enamusel juhtudest ei ole. See on lihtsalt maha pestud pudelilt, sest tõenäoliselt realiseerimisaja jooksul ei suudeta seda niikuinii ära süüa.
Laud kuhu ma istuma sattusin oli näljaste kaakide poolt ära rüüstatud. Kõik teised lauad olid hetkel hõivatud, seega oli see veel ainus koht kuhu istuda. Keegi oli noaga lausa tüki puitu toidu kõrvale lauast välja saaginud. Muusikat mängis StarFM, kuid muusikakeskusele oldi antenn unustatud järgi ühendada mis tekitas üsna tihti päris häirivaid sahinad vastuvõtus.
Positiivne oli vaid see, et letile oli küllaltki suurel pandud silt, et meil enne kella 18 ei suitsetata. Mõistlik idee. Minu silmis korjaks nad krediiti kui seal üldse ei suitsetataks.

Ah, nõme whine. Ise olen rott kui üle 50 krooni ei suuda lõunasöögi eest maksta. Aga ka 50 krooniseid lõunasööke pakkuvate söögiasutuste kategoorias ei soovitaks ma seda kohta.

Viide:Pizza Grande

2 kommentaari:

Kristjan Otsmann ütles ...

Lendasin ise paar-kolm aastat samas kohas täpselt sama moodi orki: toit oli sant, teenindus oli sant, muusika oli sant, puhtusega olid lood sandid.

Iseenesest on see kummaline, sest sama nime kandev pitsakoht Haapsalus valmistab suurepäraseid pitsasid (aga salateid ega pastat eriti teha ei oska).

Oliver ütles ...

Kell on 20:58 õhtul ja mul on veel ikka kõhus imelik tunne.