teisipäev, 18. aprill 2006

The Laptop Stickers

Asi millele ma veel pole palju mõelnud ning aru saanud miks meil ei ole see veel popiks muutunud. Ma pean silmas siis noorte ja trendikate poolt läpp-toppidelel kleepekate kleepimist. Kui ma vaatan Skeitpargis noori rulatajaid ja trikirattureid siis neil on küll oma rulad ja trikirattad megakirjud kõiksugu trendikatest logokleepekatest. Talvel sarnast pilti võib ka kohata kohalikel suusanõlvadel kus oma identeteedi rõhutamiseks on lumelauad täis kleebitud kleepekaid. Laptopid on aga siiamaani justkui mingit pühad asjad mis on kuidagi puutumatuks jäänud. Või on siis lihtsalt läptopi kasutajad niipalju targad ja enesekindlad, et neil pole sellist tähelepanuvajadust ja identiteedikriisi.

Viide:Flickr: The Laptop Stickers Pool

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mul ikka kursavennal oli ka täiesti täis kleebitud kui ma õieti mäletan.

Oliver ütles ...

Ma olena ka näinud, aga mitte eestlaste poolt. Siin välismaalased kes on külalisesinemistel käinud, neil kõigil on alati midagi vaimukat süleri kaanele kleebitud, kuid just eestlaste poolt pole seda täheldanud. Samas igasuguseid Aiwa stereosid ja videokaameraid on küll kõikjal, milledelt on tootjareklaamid eemaldamata jäetud. Siiamaani käivad inimesed ringi digikaameratega millel on suurelt 5.1MPix suurelt ja punaselt peale kleebitud. Rääkimata välismaa päikeseprillidest UV või Polaroid kleepekaga.

Anonüümne ütles ...

See oli ikka eestimees ja aga see ka ainuke keda tean. Äkki peaks ise midagi ette võtama. Kleepekas on natuke kahtlane. Nurgad kipuvad ripakile minema. Äkki peaks trükkima nagu pastakate peale trükitakse. Siis annaks arvutipede mõõdu välja küll, kui mootoriy tuunida ei oska siis tuleb ikka kere kallale minna juuh.

NB! mulle ka need mehed meeldivad kes kaitsekilesi ei eemalda telekapultidelt, telefonidelt, vooluatapteritelt jne.