pühapäev, 2. juuli 2006

Honda Element ja sõbrad


Honda tuleb või on tulemas Ameerikamaa turule millegi CRV ja HRV vahepealsega (edit: see on neil juba vist ikkagi aastaid olnud, lihtsalt ma sattusin selle aasta mudeli kodulehele mis mind vaimustas). Suunitlusega noortele ja superlahedatele surfaritele, mägijalgratturitele, matkajatele ja muidu rokkaritele. Ühesõnaga neile noortele kelle lapsevanematel oleks 22tuh dollarit tagataskust välja käia, et nende võsukesed saaksid muretumalt ühest kohast teise rokkida. Auto näeb odavamas versioonis paras plastik käkk välja ja mida muud paremat lastele ikka kärutamiseks vaja on, aga see selleks. Ma lihtsalt tahtsin tähelepanud juhtida nende reklaamikampaaniale, mis oli mulle natukene humoorikas. Lehe alumises ääres on väikesed videoklipid. Kokku viis tükki. I pinch oli naljakas. Ma pidin kohe mitukorda vaatama. Opera browser millegipärast ei ava seda lehte. Bon Echoga käis kõik korralikult. Samuti on need klipid YouTube kataloogis olemas.
Auto enda kohta leiab rohkemat infot lehe ülaosas väikese auto ikooni pealt. Tänapäeva flashi kodulehe ergonoomika on juba selline, et tükk aega peab enne uurima kui miskit vajaliku üles leiad. Autot tutvustavad pildid on mõnusalt sihtgrupile suunatud. Lisadena on võimalik juurde osta all-season kummist põrandamatid ja juures on pilt kuidas purk limonaadi (õlut) on põrandale ümber läinud. Või samuti on pakkuda Interior Privacy Curtain. Tõmba kogu autole kardinad ette ja lase istmed alla ning naudi romantilist tähistaevast. Nimelt katuseluuk on just auto tahaosta pandud, nii et kui istmed alla lasta ja pikali visata siis avaneb vaade taevasse, mitte nii nagu traditsiooniliselt kus katuseluuk on kuskil eesitujate peakohal. Kohe näha, et on noorte peale mõeldud. Muidugi ei saa müügimehed manimata jätta, et autosse on paigutatud 7 kõlarit ja subwoofer ning kindalaekasse paigutatud Honda Music Link for iPods, et roadtrip rokiks täiega. Ma võiks mingit aega lausa sellise auto sihtgrupp olla, sest praegu ma pole Forester'ist midagi edevamat ja mõistlikumat leidnud. Ma lihtsalt proovin hetkel selgeks teha mida ma tahan ja kui ma juba tean mida ma tahan, siis seda juba saada on imelihtne. Tuleb vaid piisavalt tahta.


Pildil on siis sellest samast Honda Element outdoor sõidukist natukene trendikam ja moodsam versioon mis on alles planeerimisosakonnas. Näeb igati shikk ja noortepärane välja. Selline oleks juba edev.
Viide: Honda Element
Viide: Honda Element SC Prototüüp
Viide: Subaru Forester

Kommentaare ei ole: