kolmapäev, 26. juuli 2006

Kümme tonni

668 päevaga on nüüdseks siin käinud vähemalt natukene üle 10000 inimese. Mõningatel andmetel on Unique Visitore ligi 13000 olnud aga ei teagi millist counterit uskuda ja ega seal suurt vahet polegi. Lihtsalt on vahel huvitava natukene statistikat teha.
Ma ei tea veel, et oleks aparaati mis mõõdaks atom.xml'i poole pöördumisi, sest teatavasti kõik trendikamad kasutavad ammuilma juba RSS'i blogide lugemiseks ja vaid mingi osa tuleb "käsitsi" kas läbi viitamiste, otsingumootirite või bookmarkide kaudu.
Ma ei kujutaks enam hästi ette, et ma peaks igapäev päevauudistel silma peal hoidma mööda uudisteportaale kolades.



Teine teema. Käisin just natukene Mustamäel jooksmas. Tegin Urban runningut, ehk metsast oli kõrini kuna seal on nii tolmune, et pärast olen põlvini tolmuaff, tossud on männiokkaid ja liiva täis. Jooksin hoopis majadevahel tund aega. Selle aja jooksul ei kuulnud ma kordagi eesti keelt. See oli kõhedust tekitav. Nagu välismaal oleks käinud. Ainukesed kes väljas olid, olid üksikud koerjalutajad ning muukeelsed alkoholi tarbivad noortekambad.

2 kommentaari:

Jaanus ütles ...

Feedide kasutuse mõõtmiseks - http://www.feedburner.com

Annad talle oma Atomi või RSSi aadressi ette ja oma blogis viitad sellele, tüüp siis loendab kõikvõimalikku statistikat feedi kasutuse kohta. ja basic teenus on tasuta :)

Oliver ütles ...

Ma justkui tegin sinna kasutaja ja justkui andsin talle oma feedi ning isegi siia samma blogi paremasse äärde panin nupukese, kust saab blogi rss'i lugeda läbi reedreaderi. aga ma seda statistika kohta pole veel küll sealt üles leidnud. Muidugi pole ka väga põhjalikult uurinud.