neljapäev, 27. juuli 2006

Quicksilver

Rääkides igapäevaelu lihtsamaks tegemisest. Kõige rohkem kardan ma seda, et kui see igapäevane lihtsus ükskord ära võtta, siis võib päris kole olla. Mitte et hakkama ei saaks, aga raske oleks hullupööra.

Ma juhtusin viimast MacBreaki vaatama.
Leo Laporte and Merlin Mann show you how to turbocharge your interactions with your data and applications using Quicksilver.


See mida nad näitavad, on täpselt see mida ma igapäevases arvutikasutuses igatsenud olen. Asi mida armastan terminaliakna juures natukene. Isegi windowsis on lihtsam Start -> Run reale programminimi kirjutada kui seda kuskilt menüüdest hiirega taga ajada. Ülimugav on otse käed klaviatuuril avada aplikatsioone, navigeerida erinevates akendes jne. Ilma, et ma peaks kätt hiire järgi haarama. Mac'i meestel on elu mugavamaks tegemiseks väikene vidin nimega Quicksilver. Peale Macbreaki video vaatamist oli mul tunne, et kuidas üldse on võimalik ilma sellise vidinata elada. See ongi see, et kui mingi mugavus ära võtta, siis korraks tundub elu täiesti ilmavõimatu. Samamoodi on mul Opera ja mouse gesturedega. Browsid niikuinii hiirega ringi ning supermugav on vaid aimatavate viibetega navigeerida edasi-tagasi, avada ja sulgeda aknaid jne. Ilma nagu enam ei oskaksi.

Viide: MacBreak 12 - Quicksilver
Viide: Quicksilver

Kommentaare ei ole: