pühapäev, 27. august 2006

34. jooks ümber Ülemiste järve

Ei olnud need 14km mulle kerged kanda.

Nimi: OLIVER OJAMAA
Sünniaeg: 1983
Vanuseklass: M21
Stardinumber: 431
Koht vanuseklassis: 148
Koht üldarvestuses: 368
Lõpuaeg: 1:15:58.2

Vahel on kasu hooaja alguses kogu sarja osavõtutasu maksmisest, sest see natukene motiveerib osalema.
Kui mul poleks raha makstud olnud, siis ma tõenäoliselt poleks ka kohale läinud. Kaks nädalat pidevalt ühest tõvest teise kruiisimist ja sisuliselt selleks ajaks spordidressi nurka visanuna võiks öelda, et ilma trennita 14km joosta ei ole väga lõbus.
Jube kus meil mõeldakse ikka suure ümbermõõduga järvi välja.

Tegelikult oli kõik ikka üdini positiivne. Ilm oli palav. Päikeselõõsas suutis minu termomeeter suisa 31 kraadist kuumust registreerida.
Rahvast oli positiivselt palju. Enne starti hõigati maha, et pea 600 jooksjat on registreerunud põhidistantsile. Lõpuprotokolli pole veel näinud, aga ma loodan, et ikka suurem osa neist kes startisid ka hiljem lõpetasid. Umbes 8-9 km vahel kukkus üks tüdruk kokku ja läks naost valgeks, aga see oli ka ainukene juhus mida ma nägin kus keegi oli sunnitud raskele katsumusele alla vanduma.

Startisin ühe vanema naisterahva kõrvalt ning kuni viimase kilomeetrini olin tal sabas. Vahepeal ta läks küll eest ära mõnisada meetrit kuid enne lõppu sain jälle kätte ja läksin möödagi. Mulle sobib kui mul on keegi sarnase tempoga ees jooksmas, mis motiveerib mind mitte maha jääma.
Päris pikalt jooksin ka ühe meeterahvaga koos kes väga pikalt oli minust 5-10m kaugusel ning möödudes ei lasknud enam must lahti ning oli pidevalt praktiliselt kõrval või paar sammu tagapool. Kahjuks vahetult enne viimast joogipunkti väsis ta ära ja silmanurgast teda enam näha ei olnud.

Oma kella järgi tuli 14km ajaks umbes tund ja viisteist minutit. Enne jooksu plaanisin, et kui alla tund ja 20ne saab siis oleks hästi. Järelikult läks kõik hästi.

Täna hommikul ärgates ja vetsu minnes olid küll ootamatult lihased kanged. Sellist tunnet pole ammu tundnud enam.

Viide: Mayeri järvejooksud

Kommentaare ei ole: