esmaspäev, 28. august 2006

Google SpeedReader

Meil kõigil on aegajalt kiire. Info hakimine võib aga vahetevahel päris aeganõudvaks tegevuseks kujuneda. Õige info omamine õigel hetkel on teinekord vägagi kriitilise tähtsusega.

Üheks minu info kogumise ja maailmaasjadega kursis olemise vahendiks on RSS'i vahendusel kohale saabuvad Podcastid mida siis mõnusalt hommikul tööle sõites õnnestub moodsa taskuringhäälingut edastava aparaadiga kuulata.

Selleks, et teada saada kui kuskil keegi on midagi huvitavat üllitanud ja teistelegi kuuldavaks teinud, kasutan ma Google Reader nimelist teenust mis mugavalt annab mulle teada nii uutest maailmauudistest, hoiab kursis huvitavamate blogidega ning teavitab ka podcastidest.

Tore uuendus Google Readeri juures on aga see, et lisaks uuest podcastist teavitamisest võimaldab ta ka kohe browseri aknas mugavalt seda sama postituse sisuks olevat Podcasti kuulata.

Kuna kõigil on pidevalt kiire ja alati pole aega siis ma ei tea kas see tuleneb minu arvuti eripäradest või see ongi nii, aga see Google Readeri Player mängib Podcaste justkui topelt kiirusega. Ehk kui Peeter Marveti Tehnokrati saadet kuulata siis kõlab see nii nagu saates osalejad oleks varem heeliumit neelanud.

Esimesed paar minutit oli päris koomiline. Edasi läks juba natukene tüütuks seda pinisevat häält kuulata, kuid eks kiirel ajal saab niiviisi sisu jällegi natukene kiiremini kätte.

Viide: Google Reader
Viide: KUKU-raadio taskuhääling
Viide: Tehnokrati ajaveeb ja taskuhääling

Kommentaare ei ole: