kolmapäev, 20. september 2006

Professorist presidendiks

Presidendi teema on vist praegu ülipopp. Hommikul ärkan, hommikutelevisioonis on miski presidendi teema. Õhtul jõuan koju, keeran hetkeks teleka lahti, jälle miski presidendi teema. Vaatan korraks blog.tr.ee'sse ja jälle kõikjal vaid presidendi teema. Ei saanud jätta ka kaudselt sel teemal sõna võtmata.

Samal ajal kui teised korralikud kodanikud vaatasid kodus ETV pealt Pealtnägijat istusin ma peaaegu, et "ööülikoolis" ning kuulasin loengut protsessijuhtimise protsesside arendamisest. Oli see nüüd hilisest kellaajast, pikast tööpäevast või millest, aga tee või tina, kuid mida püüdlikumalt ma proovisin teemat kuulata, seda rohkem hakkas see jutt Arnold Rüütli kõnesid meenutama. Õppejõud nagu midagi räägiks, aga proovi kuidas tahad, lausetest justkui mingit selget pilti välja ei tule.

Ma tean, et mul on vahel raske kuulata kui mingid omad mõtted samal ajal peas ringi käivad. Nüüd ma viskasin nad kõik peast minema ja tundub, et nad läksid otsejoones õppejõu pähe, sest tunda oli, et lauset alustades nagu oleks mingi siht kuhu välja jõuda, kuid peale paari esimest sõna kaob see siht juba kuskile udu sisse ning edasi tulevad juba täiesti kaootilised teemaga seotud sõnad.

Teema läks juba nii segaseks, et proovisin siis küsida, et äkki räägiks mõnda kohta natukene uuesti üle, et ei saanud nagu esimese korraga asjast selget pilti. Kuna ma päris täpselt veel ei teadnud mis asi on antud kontekstis arktifakt, sest ma eelmises loengus kahjuks kohal ei saanud viibida. Millegipärast meenus mulle kohe üks videoklipp kus meie presidendi Arnold Rüütli käest küsisti, et "Mis asi on performance". No vot umbes täpselt samasuguseid vastuseid oli täna ka koolis kuulda.

Küsid ühte asja ja vastus tuleb ikka hoopis ma ei tea kust ja aru ikka mitte midagi ei saa.

Kommentaare ei ole: