kolmapäev, 11. oktoober 2006

One size fits all

Eelmine sügis ostsin omast arust laheda peapeala. Helkuriga läbipõimitud ribadega. Nii et kõik autojuhid mind ikka näeks. Suuruseks oli One size fits all. Arvasin, et ju ta siis fitib mulle ka pähe. Ei saa ju niimoodi korra proovides aru kuiväga ta pigistab või mitte.
Nüüd tagantjärgi võib öelda, et mina sinna "One size" sisse ei mahu. Hirmsasti hakkab pika peale pitsitama.
Sellest ei ole aga tegelikult hullu, kuna ma just täna leidsin talle hoopis parema rakenduse. Kuna ma karvaseid salle vihkan ja ISC keeldub mulle windstopperist ja fliisist kaelakatet õmblemast, siis avastasin, et see sama natukene pigistav peapael sobib suurepäraselt täpselt nii parajalt ümber kaela, et tõmbab dressipluusi/fliisi kaeluse ilusasti kokku, võttes tuulelt ära võimaluse mulle kaelavahele pugeda. Pealegi kui ta riiete peale tõmmata on ta ka veel väga tõhusalt 360' helkuri eest.

Tegelikult ma tahtsin hoopis proovida kuidas uue Picasa 2.5'ga saab otse bloggerisse pilte blogida.

Õhtul jalkat mängima minnes on kasulik oma päike kaasa võtta.

Minul igastahes Picasaga piltide blogimine ei õnnestunud. Kirjutasin kogu selle jutu ilusasti ära ning peale Publish vajutamist kogu see värk kaduma jäigi. Õnneks oli oidu enne publishimist Ctrl+A, Ctrl+C teha.

Ajalooline märge: Talv tuli. Täna hakati kütma. Väikesed igapäevased rõõmud.

Kommentaare ei ole: