kolmapäev, 18. juuni 2008

Skype 4 Beta 1

Muutused millega mu silm ei suuda veel harjuda. Kui siiani on Skype klient Windowsile aegamööda ikka järjest ilusamaks ja mugavamaks läinud, siis täna hommikul uut Skype 4 Beta’t proovides tõmbas küll korraks kulmu kortsu. Uus kasutajaliides on minu jaoks ekraanil mega suur. Siiani on just meeldinud kui mul on väikene peenikene riba ekraani ääres ja see ei häiri mind. Nüüd taheti veelgi paremat kasutuskogemust pakkuda, aga välja kukkus nii, et ma pean nüüd natukene harjuma selle uue kontseptsiooniga.

Tal on omad eelised. Aga pigem rohkem sellised millest ma eriti rõõmu veel ei oska tunda. Harjutan end muutusega. See mulle meeldib, et videokõnede tegemist üha enam ja enam promotakse.



Sellest ka ei saa aru kust võetakse kontakti listi taustavärv ja kuidas seda ise muuta saaks. See imelik hallikas sinine mitte ei istu. Tahan oma valget tagasi.

Viide: Say hello to the new-look Skype

Kommentaare ei ole: