Viide: 11 Kadaka - Kunstiakadeemia (ekspressliin)
Üks uskumatu lugu veel.
See sama sõidu ajal ajalehte lugeva bussijuhiga buss hakkas peatusest välja keerama. Kuna liiklus oli tihe-tihe, siis ükski auto ei tahtnud bussi peatusest välja lasta.
§ 81. Asulas peab juht andma teed tähistatud peatusest välja sõitvale D-kategooria ühissõidukile.
Mingi väga napakas liikluseeskirjadest mitte midagi teadev uhke Volvo S60'ga hakkas hirmsasti tuututama ja läks endast välja kui buss talle nö. ette keeras. Nüüd kui buss jõudis järgmisesse peatusesse, siis sõitis see Volvo S60 numbrimärgiga 661 ASZ vms bussile risti ette, pani ohutuled peale ning seisis bussi ees nii, et buss ei saaks peatusest välja keerata. Kohe minuteid. Mõtlesin et äkki sõitis talle enne buss otsa vm ja nüüd tahab autojuht asja kiirelt ära klaarida vm. Ei olnud autol viga midagi. Mingi tibi oli roolis ja poiss kõrval.
Mingi hetke pärast otsustas auto siiski liikuma hakata kuid jättis ohutuled põlema ning sõitis bussi ees kiirusega ehk 10km/h. Kuna kõrvalt reast läksid teised autod pidevalt mööda siis polnudki muud kui üks haige Volvo S60 pidurdas ülirumala jonniga tervet sõidurida ja linnaliinibussi. Rumal Volvo juht tundis, et talle tehti ülekohut kui ühissõiduk peatusest väljudes tema sõidurea blokeeris.
Ei märganud kohe pilti teha kui see auto end risti bussi ette keeras. Siin ta siis sõidab tigusammul ja pidurdab ohutuledega liiklust. Nagu ta autol oleks midagi viga. Hoopis juhil oli miskit väga sassis.
3 kommentaari:
Ükskord järvel käitus keegi tundmatu rullnokk samamoodi. Bussijuht ei olnud kade ka, võttis natuke hoogu ja sõitis hirmsa mürtsuga tagant sisse. Rullnokk tuli välja, vaatas kortsus tagaotsa ning hakkas nutma. Rahvas bussis aplodeeris ja kõik olid väga õnnelikud et kurjus sai karistatud.
google ütleb, et sellise numbriga sõiduk kuulub OÜ-le Motoveod, mille tegevusalaks on riigisisine auto-kaubavedu. seega siis klassikaline konkurents teepinna pärast linnaliikluses: ühistransport (reisijatevedu) vers. kaubatransport.
Postita kommentaar