kolmapäev, 19. juuli 2006

my del.icio.us

Mul on nüüd mõningat aega siin blogi paremas ääres olnud uus sektsioon "MY DEL.ICIO.US" . Kes ei tea või ei ole aru saanud mis imevidin see seal on ning mis selle mõte võiks olla, siis lühidalt tegemist on "social bookmarking" jubinaga mis võimaldab mul näiteks tööjuures enda jaoks huvitavad või olulised lingid salvestada ning kui mul parasjagu ei ole aega neisse süveneda, siis kodus saan rahulikult nad uuesti lahti võtta ning nendega natukene põhjalikumalt tegeleda. Üldjuhul lähevad sinna siis asjad mis mulle mingil põhjusel mingil ajahetkel on huvi pakkunud ja olulised olnud ning osaliselt ka sellise suunitlusega, et mis mu sõpradele võiks huvitav lugeda olla. Alati ei viitsiga kõigi uudiste või teemade kohta eraldi blogi sissekannet kirjutada vaid mugavam on lihtsalt väikese kirjeldusega viide my del.icio.us sektsiooni visata ning keda huvitab, vaatab ise mida ma olen päeva jooksul huvitavaks pidanud. Samamoodi peetakse ka selle üle arvet mida üle kogu maailma inimesed on mingil hetkel oluliseks pidanud ning mida kõige rohkem viidanud. Nii on hea ja kiire võimalus leida just enda jaoks kõige huvitavamaid uudiseid ülesse. Seda enam kui sul on näiteks sõprade või kolleegide grupp kellel on ühised huvid ning kui üks leiab huvitava loo mida lugeda, siis on see ka teistele väga mugavalt ja lihtsalt näha. Kasvõi üle RSS'i.
Näiteks seda Banksy seinamaalingute lehe on peale minu veel 1200 inimest leidnund väga huvitava olevat ning selle oma bookmarkidesse lisanud. Huvitav on jälgida miliiseid inimesi millised asjad huvitavad ;)

Viide: del.icio.us/olkas

Kommentaare ei ole: