pühapäev, 24. september 2006

TEDTalks


Damn, et ma nii vaimustavad asjad just hilisõhtul leian.
The TED (Technology, Entertainment, Design) conference is an annual event where leading thinkers and doers gather for inspiration.


Need tüübid seal on tõsiselt "sassis vanad". Seda kõige paremas mõttes. Ma olen sealt paari ettekannet valikuliselt kuulanud ja need on olnud tõsiselt lahedad. Elukogenud mehed kes räägivad mõnuga sellest kuidas nemad maailmaasjadest aru saavad ning loomulikult ka sellest kuidas tulevik peaks hakkama välja nägema. Väga inspireeriv ja samas kritiseeriv oleviku suhtes.

Mis selle ürituse aga minu jaoks suurepäraseks teeb on see, et üle interneti on ka minul võimalus kõiki neid suurepäraseid ettekandeid ja esinemisi näha ja kuulata.

Sir Ken Robinson is author of Out of Our Minds: Learning to be Creative, and a leading expert on innovation and human resources.
In this talk, he makes an entertaining (and profoundly moving) case for creating an education system that nurtures creativity, rather than undermining it.

See millest isand Robinson oma ettekandes räägib on täpselt see mida ma juba pikka aega olen kahtlustanud ja kahjuks ka igapäevaselt kõikjal enda ümber näen.

Aga seda on ülimalt lõbus jälgida ;)

Ma olen endiselt seda meelt, et kõik vastsündinud on väga loovad isiksused, kuid ühiskond on see mis ei lase sel loovusel kasvada. Kasvades loovus ei suurene vaid pigem väheneb vastavalt sellele millises keskkonnas me kasvame ja elame.

Viide: TEDTalks: Sir Ken Robinson
Viide: TED - Technology, Entertainment, Design

Kommentaare ei ole: