esmaspäev, 19. veebruar 2007

Ketaspiduri video - Can't be

Sõjaväess minu rühmas oli üks Levo nimeline poiss. Neid kiilakaid ja laigulisi oli kõik koht täis, aga Levo jäi mulle meelde. Alati positiivne ja selline keda võis usaldada. Kui ma õieti mäletan siis ta läks isegi Noorem Allohvitseride Kursusele (NAK) seersandiks õppima. Paistis asjalik vend ja mul oli usku temasse. Aasta oli siis vast 2001.

Poiss rääkis mulle kuidas ta tahaks oma bändi teha ja kunagi lavalaudadel kuulsaks saada. Neil oli vist paari sõbraga väike kollektiiv kokku pandud ning natukene juba üheskoos harjutatud, kuid vist esinemisi polnud veel eriti olnud ega päris oma lugusid.
Ta rääkis seda bändi plaani mulle nii entusiastlike ning säravate silmadega, et ma jäin suisa uskuma, et nad seda niisama ei jäta ja ükskord me veel kuuleme neist.

Päris omajagu aastaid on vahepeal mööda läinud ja eks ma olen tutvuse poolest neinde bändile salaja vähekene pöialt hoidnud, niipalju kui ma olen nende tegemistest midagi kuulnud. 

Tänaseks on nad maha saanud oma esimese muusikavideoga, mida ma tahaks siinkohal ka levitada, et ehk natukenegi kaasa aidata noorte poiste pingutustele ja kes teab, ehk jõuavad nad kunagi ka päris suurtele rahvusvahelistele lavalaudadele. Interneti lavalaudadel ehk YouTubes on nad juba kogu maailma jaoks olemas.

 Kui sulle peaks see lugu meeldima, siis poisid ei ole väga kitsid olnud ning on sama loo natukene parema kvalteediga *.mp3 formaadis oma kodulehel allalaaditavaks teinud.
Lisaks leidsin Ketaspiduri kodulehelt, et nad hetkel selle looga võtavad osa "Nokia Open Stage" nimelisest konkursist ning hirmsasti vajavad poolthääli, et seal konkursil teiste baltikumi bändide hulgast välja paista.

Mulle see lugu täitsa meeldis ja see leidis koha minu mp3e mängijas. Loodan, et neil läheb edaspidi aina paremini.

Viide: Ansambel "Ketaspidur" 
Viide: Tasuta MP3ed on siiski olemas
Viide: LEVO JÕGIAAS: Ketaspidur sihib praegu oma esimest plaati

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ütlemata hea meel on kui keegi sõber saadab sulle lingi ja ütleb et näe leidsin sellise asja. Lähed vaatama ja hakkad lugema ning mõistad et see on kirjutatud sinust. Pole kunagi peale sõjaväge Olli näinud aga vahva vuntz oli ta alati vähemalt 8 kuud kui temaga koos sai aega teenitud. Lugedes seda teksti mis sa siia kirjutanud olid oli tõesti hea meel et olen midagi head ka siin ilmas korda saatnud. Oliver kui konsale tuled siis julgelt astu lavale ... Leff