teisipäev, 2. oktoober 2007

Kvaliteetkompuuter Dell, ma ütlen

d620_front_149x149 Olen teinud suurepärase valiku valides kodukompuutriks just Delli sülearvuti. Olen arvutiga ülirahul. Eriti paremat nagu ei oskakski tahta. Äriklassi arvuti nagu nad ise seda mudelit reklaamivad. Garantiid pakutakse suisa 3 aastat. Julgustab ostma, sest ega muidu julgeks tootja nii pikka garantiid lubada. Paljud teised tootjad annavad vaid arglikult aasta või kaks.  Garantiiteenindus on neil super. Oman rahvusvahelist garantiid, mis lühidalt tähendab seda, et kus iganes maailmaotsas mu sülearvutiga midagi juhtub, siis tehakse ta kohalikus esinduses korda. Ei mingit ostutsekkidega jooksmist ega garantii paberitega jändamist, et ostukuupäeva ning garantii olemasolu tõestada.

Kiidan ka max.ee ehk Delli kohaliku ametliku teenindusjaama kes alati vastutulelikult kõik mu probleemid lahendab. Just täna sai garantiiaja jooksul juba kolmandat korda tellimus sisse antud sülearvutile uue emaplaadi tellimiseks. Viimati sai mu arvuti omale uue sisikonna vähem kui aasta tagasi. Kui eelnevad kaks korda käisin bluetoothi muredega siis nüüd andis Broadcomi Gigabit Ethernet Controller otsad. Maakeeli siis juhtmega interneti võrgukaart. Kuna tänapäeval integreeritakse kõik lisakaardid ilusasti emaplaadile ega mitte eraldi PCI pessa, siis polegi muud kui iga kord jälle uus emaplaat paigaldada. Garantiid oli õnneks veel 145 päeva järgi jäänud. Enam küll ei julgeks ilma 3 aastase garantiita sülearvutit osta kui juba praegu olen jõudnud kolme aastase garantiiaja jooksul 3 korda oma arvutile uue emaplaadi tellida.

6 kommentaari:

Ingrid ütles ...

Elame, näeme! Mina tellisin Delli kampaania käigus endale lauaarvuti. Kätte pole veel saanud. Garantii 3+1 aastat.

Anonüümne ütles ...

mul ka dell ja väga rahul , olen paar korda ka käinud max123 es ja ka saanud oma mured lahendatud

Teller ütles ...

"Olen arvutiga ülirahul."

vs.

"Viimati sai mu arvuti omale uue sisikonna vähem kui aasta tagasi. Kui eelnevad kaks korda käisin bluetoothi muredega siis nüüd andis Broadcomi Gigabit Ethernet Controller otsad."

Väikest vastuolu ei näe? Kui ma peaksin oma läpakaga nii tihti paranduses käima, siis ajaks närvi küll natuke. Mitte, et mu MacBook veatu oleks, talgi omad hädad.

Anonüümne ütles ...

Tellerike...mis juhutus? Iroonitaju pani jee?

Anonüümne ütles ...

Hmm.. mul on HP süler, garantii pikkuse olen unustanud, kuna kahe kasutusaasta jooksul pole mitte midagi katki läinud.

Kannan arvutit pmst iga päev seljas/auto tagaistmel töö, kliendi kontorite ja kodu vahet, korra kuus ka kuhugi Eesti teise otsa kaasa. Meelega seda ei lõhu, aga siidpatjadel ka ei kanna.

:) Tundub, et Delli garantii pikkus ja mugavus on otseselt inspireeritud läpparite kvaliteedist.

Oliver ütles ...

Tellerile: Kui see väikene pisiasi välja arvata, et iga aasta peab emaplaati vahetama, siis üldiselt on ta siiski päris hea arvuti. Mugav kasutada ja kaalub vähe jne. Eks see rahulolu värk oli ka natukene irooniaga öeldud.

Ühtepidi tobe, et ta katki läheb, teistpidi hea, et alati kiirelt korda saab. Üldjuhul tehnikavidinatega kipub olema, et kui midagi juhtub, siis viid koos ostutšekiga poodi tagasi, siis läheb ekspertiisi kust sa ootad kuu aega vastust ning paremal juhul saadetakse kuskile Hong-Kongi remonti vms.

Võimalik, et ma ajan pada, aga ma justkui mäletaks, et kui mul üks sõber võrdluseks Mac'i läpparil emaplaati vahetas, siis tal see justkui nii sujuvalt ei läinud. Kuna aasta oli tal millegipärast vaid garantii, siis maksis uue emaplaadi eest minu mäletamist mööda miski 6-7tuh krooni. A see oli ka mõned aastad tagasi.

Ma olen vist hetkel see pehmeke kes on nõus alguses natukene rohkem maksma, et hiljem jamade korral paremat teenindust saada. Osad räägivad, et auto ostmisel ei peaks alati mitte niiväga mudelit valima ja hinda kauplema, vaid pigem uurima kuidas valitud margi hooldusjaamad töötavad ja hilisemate hooldustöödega hakkama saadakse.
Kuulujutu tasemel ei saavat mitte kõik automüüjad oma järelteeninduse ja hoolduse pakkumisega hiilgaval tasemel hakkama.