pühapäev, 17. veebruar 2008

Kuldkliendi mugavus

Pank saatis kunagi ammu ammu paberi peal ümbrikus kirja. Aadressile kus ma igapäevaselt ei ela, aga kust vahel saab ikka posti kätte, kui sinna midagi on laekunud. Täna lugesin aegunud tiguposti.

Soovides pakkuda mugavust ja kiiret teenindust otsustasime saata Kuldkrediitkaardi Teile koju. Kuldkrediitkaardi kasutama hakkamiseks tuleb Teil külastada lähimat pangakontorit, et kirjutada alla kaardilepingule.

...

Kui te kaarti ei soovi, teatage sellest telefonil 1228
Ma vist päris ikka ei ole Kuldkliendi staatuse vääriline. Loen, loen ning imestan, et mismoodi see panga omavoliline otsus kaart valmis trükkida, ümbrikusse toppida ning postiga teele panna minu kui panga lojaalsusprogrammi kliendi elu lihtsamaks tegi. Öeldes ise selge sõnaga, et Teile niisama ehku peale valmis trükitud plastkaart vajab aktiveerimiseks füüsiliselt pangakontorisse kohale minemist ning lepingule alla kirjutamist. Mis kasu sellest koju saatmisest siis oli, kui ma pean kontorisse niikuinii minema!?

Natukene teeb tuska, et pank kelle klient ma olen, lihtsalt asja eest, teist taga niisama klientidele plastikkaarte trükib ja ehku peale loodab, et klient seda ka tõesti kasutama hakkab. A kui ei hakka? Siis kulutati niisama klientide raha ning toodeti tükike just mitte kõige loodussõbralikumat plastikut.

Pank ju näeb, et ma kasutan internetipanka. Pangu sinna teade, et pakume sellist ja sellist lojaalsusprogrammi selliste ja selliste tingimustega ning kui need on Teile vastuvõetavad, siis digiallkirjastage leping ning me saadame Teile kaardi koju. See vast oleks mugav. Praegu on see protsess kuidagi eriti mugavalt tagurpidi ja üldse ei saa aru kuidas see kliendi jaoks peaks mugav olema.

Just see plastmassi asjatu kasutamine teeb kurvaks. Paberit saaks veel kuidagi ümbertöödelda ja vähemalt postiljon sai ka minu hoiusel oleva raha eest natukene palka, aga ikkagi see jätab mulje nagu pank oleks tellimata reklaami saatnud. Ma pole seda plastikkaarti omale postkasti tahtnud ja selle aktiveerimine pole mulle ka oluliselt mugavam kui mistahes teise pangakaardi aktiveerimine mille jaoks ma pean niikuinii pangakontorisse minema.

Ma olen nüüd natukene segaduses ja pettunud panga peale.

Viide: SEB Kuldkliendile

Otsingutulemus -
-
Otsingutulemused otsingule "Kuldklient"
Dokumendid 1 kuni 0 , kokku leiti dokumente 0

Otsingutulemus -
-
Otsingutulemused otsingule "Kuldkaart"
Dokumendid 1 kuni 0 , kokku leiti dokumente 0

Otsingutulemus -
-
Otsingutulemused otsingule "Kuldpakett"
Dokumendid 1 kuni 0 , kokku leiti dokumente 0

Kuldkliendina on Teil võimalik kasutada Teie personaalse nõustaja teenuseid. Nõustaja on Teile abiks säästu- ja investeerimisega seotud küsimustes.
Ausaltöeldes vajaks pesonaalnõustaja abi isegi SEB Ühispanga kodulehel oleva otsingumootori kasutamisel. Kiirelt kuldkliendi programmi ning kuldkaardi kohta infot otsides sain otsingutulemustena vasteid 0 dokumendile.

1 kommentaar:

Tanza ütles ...

Hansapank teeb täpselt samamoodi muide.