pühapäev, 27. aprill 2008

Microblogging

Isa juhtis täna tähelepanu küsimusega, et miks ma üldse enam ei blogi!?

Nii kui tekib mõte, et blogiks siia midagi, siis on sisemine dilemma kas see tekitatav sisu on ikka seda aega ja energiat väärt? Teisest küljest peab piinlikusega tunnistama, et olen sattunud väga täbarasse olukorda kus suurem osa päikesevalgusega varustatud päevast olen väga intensiivselt seotud töökohustuste täitmisega.

Ühest küljest on see meeletult huvitav ja inspireeriv, teisalt jälle kui end kontorist eemale saad, siis on nii meeletu väsimus mis ei sunni absoluutselt enam blogisissekandele energiat eraldama.

Rutiin hakkab vaikselt tekkima. Töö, trenn, kool, toidupood ja nii over&over. Märkamatult kaovad nädalad. Magic.

Seoses eelneva nutu ja halaga on liikunud hoopiski vaikselt natukene teistmoodi blogimise juurde. Mul on nüüd kasutusel selline asi nagu Twitter

Seal keskkonnas on ainult üks küsimus - What are you doing? (Millega sa tegeled?) ning sellele vastamiseks on sulle antud 140 tähemärki.

Ma ei jõua igapäevaselt teha pikka ja sisukat blogisissekannet Bloggerisse (siia blogi). Kes on huvitatud igapäevaste tegemistega kursis olemisest, see saab hakata Twitteri sõbraks ning minu tegemisi Twitteris järgida (follow).  See on nagu väike miniblog kus sõbrad saavad omavahel teavitada üksteist sellest millega nad parasjagu tegelevad.

Kuna mulle natuke meeldivad igasugu mobiilividinad, siis Twitteri puhul on päris tore ja lahe, et kõik need sõprade 140 tähemärgised tegevusteated tulevad mulle SMS'iga mobiiltelefoni. Mu arvutikasutamine kontorivälisel ajal on järjest enam kokkukuivamas. Mobiiltelefoni abil on vägagi lihtne ja mugav Twitterit kasutada.

Üks väike nipp pisikese sendi säästmiseks on kasutada Twitterit SMS'ide saatmiseks. Kui sina ja su sõbrad on Twitteri kasutajad siis on võimalik süsteemi selliselt kasutada, et teil on omavahel võimalik nö. SMS lühisõnumeid läbi Twitteri keskkonna praktiliselt tasuta saata. Seal on küll väikene piirang. 250 tasuta SMS teadet nädalas. Mulle on sellest siiani piisanud.

Samad Twitteri teavitused jooksevad tegelikult kokku ka siia blogi paremasse äärde. Del.icio.us järjehoidjate alla. Twitter updates. Neid saab igaüks lihtsalt oma blogi lisada.

Viide: twitter.com

Kommentaare ei ole: