Ma ei tea kas selle ameti nimetus on copywriter kes ka muuhulgas logosid välja mõtleb, aga ma kujutan ette ühe sellise tegelase rasket töönädalat.
Nädal otsa pingutas kuid kahjuks täiesti edutult. Reede õhtul läks koju, võttis 4 õlut, viskas teleka ette pikali ja Kabuum! Suurepärane EuroFassaadi logo oli sündinud.
Võrdluseks üks populaarse spordikanali logo. Leia 10 erinevust.
Viide: EuroFassaad
Viide: Eurosport
3 kommentaari:
10 erinevust! Mõni ei tea ikka copyrightist miskit.
Tõsi ta on. CW on see, kes teksti välja mõtleb reklaamis ja AD (art director) on see kes logosi teeb. Wot!
Kas CW ja AD'l on eestikeelsed ametinimetused ka olemas? Või kuidas neid maakeeli kutsuma peaks?
Postita kommentaar