kolmapäev, 9. august 2006

Tavaline

Nagu tavaliselt ühel tavalisel päeval läksin lõuna paiku lõunat sööma. Tavaliselt ma küll seda ei tee, aga astusin seekord läbi lähedalasuvast arvutikauplusest, et paluda tavalisele võrgukaablile tavalisi CAT5 otsasid. Mul lihtsalt tavalisest aktiivsemast kasutusest oli ühel võrgukaablil üks ots natukene kannatada saanud. Samalajal, nagu tavaliselt, astus poodi ka üks esmapilgul täiesti tavaline klient. Astus vitriini ette, vaatas hetkeks sülearvuteid ning nagu tavaliselt ikka küsis müüja käest kas neid osta ka saab. Müüa vastas, et tavaliselt ikka saab! Nagu tavaliselt suurem osa kliente, ei olnud ka to persoon päris kindel millist toodet tal täpselt vaja oleks. Müüa proovis täpsustada, et millist tööd te selle arvutiga teha sooviksite? Vastus: Tavalist!

Täitsa tavaline värk. Üldiselt ma ei salli pealiskaudsust.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma olen kindel, et see inimene oli ise ka tavaline, tugev Eesti keskmist-tavalist tõugu kes asjade erinevusest midagi ei jaga ja kõike eelarvamuste põhjal otsustab.

Oliver ütles ...

eks ta nii kippus vist olema. Sest vastasel juhul oleks ta juba enne täpselt välja selgitanud mida ta soovib ja milline mudel täpselt vastaks tema vajadustele ning otsejoones sammunud müüjanäitsiku juurde ning tellimuse sisse andnud.

Oliver ütles ...

eks ta nii kippus vist olema. Sest vastasel juhul oleks ta juba enne täpselt välja selgitanud mida ta soovib ja milline mudel täpselt vastaks tema vajadustele ning otsejoones sammunud müüjanäitsiku juurde ning tellimuse sisse andnud.